//gadiswanny
Tuan Puteri Kedaung

Awak panggil saya wanny
Seorang gadis antilipas
Pencinta kepada alam kehijauan
Seorang peminat tegar ungu violet



Celoteh Tentangku Sahabat Kesayangan




Menteri Kewangan




Perkongsian Ilmu



Halwa Telinga





Borak Kosong

Tinggal jejak disini
Penggunaan bahasa yang indah
Follow wanny . wanny follow semula
Salam perkenalan awak semua ^_^


Penyokong Hebat!

Credits!



Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Helped: Waniy Pepeng♥
Others: Gadiswanny♥  




'KEHANGATAN PEPERIKSAAN

Assalamualaikum wbr awak - awak semua. Rindunya nak menaip - naip ni. Maaf kerana lama tidak mengemaskini blog wanny yang memang jarang - jarangnya diupdate. 

SAYA BUDAK SEKOLAH???? sekolah lagi kew???ingat tadi sudah kahwin. Eyhh!! wanny student lagi la. SAYA MERUPAKAN SEORANG PELAJAR TINGKATAN ENAM yang bakal menghadapi peperiksaan STPM.. tidak!!! Hahh! ni memang sudah menjadi pertanyaan biasa yang dilemparkan dekat cik wanny ekoran memiliki muka yang matang. Berani buat hal?! kita dush awak!!

Ekoran kekangan waktu untuk menyiapkan kertas kerja yang banyak dan portfolio seni yang setebal 3 inci membuatkan cik wanny jarang - jarang nak update blog. dahlah awak tu memang kadang - kadang jew update blog..hekheks! InsyaAllah selesai sahaja peperiksaan percubaan STPM dan STPM sebenar nanti, tiap - tiap hari wanny update blog. Hoissh.. cakap bosar nireyh.. Doakan yang terbaik untuk wanny ye. Semoga dipermudahkan segala urusan, lagi - lagi ketika hendak menjawab soalan - soalan yang akan menguji urat saraf otak wanny untuk bekerja sampai ke tahap maksimum! oh yeahh!! haaa..tengok bawah nie. Ni la jadinya apabila tekanan melanda. Abeh hijau muka eden jadinya. Tatatatititututu. Ditaip dengan laju - laju nieyh. Semoga berjumpa lagi di bulan December okay. :)

Assignment.. belajar.. assignment.. belajar.. huahuahuaaa

Saya perlukan kopi untuk membulatkan mata saya dengan serta merta supaya tak tertidur...zzz!

Arggghhhhhhhhhh..disebabkan tekanan, buku tercampak atas.. :0

Nak tidur sedap2 macam ni. K bye!

PESANAN TERAKHIR UNTUK CALON - CALON STPM : SELAMAT MAJU JAYA OKAY. BELAJAR TU BELAJAR LA JUGA TAPI JANGAN LUPA JAGA KESIHATAN YE. JANGAN TERLAMPAU TERTEKAN KERANA AKAN MEMUDARATKAN KESIHATAN ANDA." USAHA .. BERDOA.. DAN BERTAWAKAL" SESUNGGUHNYA YANG BAIK ITU DATANG DARIPADA ALLAH SWT DAN YANG BURUK ITU DATANG DARIPADA KITA SELAKU HAMBANYA YANG LEMAH..RENUNG - RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL.. ASSALAMUALAIKUM.. :)

Labels: